Skip to content Skip to footer
Program ZVEK – znanja i vještine za eksploziju kreativnosti program je Centra izvrsnosti SDŽ koji potiče cjelovit razvoj djece i mladih kroz umjetničke, tehničke i jezične aktivnosti. Namijenjen je djeci i mladima od 5. do 8. razreda osnovnih škola, s naglaskom na visokomotiviranu i potencijalno darovitu djecu.
ZVEK spaja umjetnost, tehniku i jezike u jedinstven obrazovni koncept koji razvija kreativno promišljanje, praktične vještine i međukulturnu osjetljivost te pruža djeci priliku da svoje ideje pretvore u konkretna djela.

Bez ZVEKa, nema efekta!

Pusti mašti na volju i njeguj svoj talent

Kratki opis ZVEK radionica

Istraži našu ponudu edukativnih radionica i odaberi onu koja odgovara tvojim interesima! 

Lupi bojama o stol je program likovne izvrsnosti u kojima učenici razvijaju vizualnu osjetljivost, kreativno izražavanje i osobni umjetnički stil. Radom u manjim grupama uče promišljati o procesu, analizirati vlastite i tuđe radove te razvijati samopouzdanje i prezentacijske vještine.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj programa likovne kulture je poticati kod učenika psiho-motorički i okulomotorni razvoj, estetičku osjetljivost i emocije, vizualnu znatiželju, otvorenost za stjecanje novih iskustava, osjetljivost na probleme i originalnost u njihovu rješavanju likovno tehničkim sredstvima.

Ishodi programa

Ako se odlučiš na sudjelovanje u ovome programu, čeka te pregršt zanimljivih stvari! 🙂
  • produbljenje znanja iz likovne kulture te povezivanje umjetnosti s osobnim iskustvom, svakodnevicom i drugim područjima učenja
  • korištenje likovnog jezika, simbola, metafora i odnosa slike i teksta za izražavanje ideja i jasnu komunikaciju poruke
  • analiza i usporedba likovnih radova, uočavanje prednosti i nedostataka
  • razvoj kreativnosti, logičkog i kritičkog mišljenje, ustrajnosti i sposobnosti rješavanja problema
  • razvoj pozitivnog odnosa prema likovnoj kulturi i umjetnosti te jačanje samopoštovanja i slike o sebi
  • razvoj suradničkih i socijalnih vještine, timski rad
jesen 2025. god.planirani početak radionica
jednom tjedno (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Lupi bojama o stol (šk.god. 2025./26.)

Radionica 1. Moja mašta slika svašta/Doživljaj svijeta 

promatranje umjetničkog djela, ono što vidiš i ono što doživiš, osmišljavanje priče proizašle gledanjem umjetničkog djela/ nastavljamo priču na engleskom jeziku, slikanje

Radionica 2. Reljefna čipka/ Hrvatski tradicijski motivi 

skiciranje ideje, prenošenje na foliju, utiskivanje udubljenih ploha sa prednje i stražnje strane pritiskom olovke na foliju

Radionica 3. Interpretacija pokreta – Ritmičko nizanje crta, ritam na plohi i ritam plohe/GK, TZK, Mat

Koreografija za pjesmu na sceni
skiciranje pokreta za glazbenu pjesmu, rezanje kolaža geometrijskim i slobodnim plohama, lijepljenje

Radionica 4. Čaša za koktel 

Oblik i funkcija/Oblikovanje uporabnog predmeta
Moj koktel – Osmišljavanje vlastitog koktela, ime koktela i sastojci kolaž tehnikom oblikovanje papira i kartona u prostoru, rezanje, savijanje, uvijanje, variranje, slaganje

Radionica 5. Čipkasta pahulja

Učimo gledati simetriju/Plošna pahulja/Prostorna pahulja
rezanje, urezivanje, variranje, slaganje ukrasnih elemenata čipke u cjelinu tehnikom kolaž i pozitiv negativ ploha ili oblikovanje prostorne čipke od bijelog ili kolaž papira 

Radionica 6. Plakat dobrodošlice u grad Split 

Oblik i funkcija/Oblik i boja u oblikovanju poruke
Učenici izrađuju plakat dobrodošlice koristeći fotografije, crtež i boju za oblikovanje poruke.

Radionica 7. Skulptura u javnom prostoru 

Gradim skulpturu za vanjski prostor parka
Učenici izrađuju skulpturu od ambalažnog materijala inspiriranu bajkom Ivica i Marica.

Radionica 8. Priča u slici/Pričaj mi priču 

Kontrasti boja (kontrast toplo-hladno, svjetlo-tamno)
Učenici osmišljavaju i vizualno pripovijedaju priču koristeći kontraste boja.

Radionica 9. Ritam u prostoru /Neobična kocka prostora

Učenici grade prostorne strukture od štapića inspirirane radom Jurja Dobrovića.

Radionica 10. Ritam u prostoru

Udubljeno ispupčena skulptura u dječjem parku
Učenici modeliraju skulpture u glini inspirirane djelom Jeana Arpa.

Radionica 11. Koloristička perspektiva/prostorni planovi/dinamika boje

Učenici istražuju prostor na fotografiji i stvaraju pejzaž u boji.

Radionica 12. Vlastiti ornament/ Tradicija u novom ruhu-Ritam plohe

Učenici izrađuju vlastiti ornament tehnikom linoreza i otiskivanja.

Radionica 13. Reinterpretacija i redefinicija umjetničkog djela

Učenici reinterpretiraju umjetničko djelo kombinacijom kolaža i stop-motion tehnike.

Radionica 14. Apstraktna slika/Isprepletena i zakrivljena linija/Zamišljena životinja

Učenici crtaju zakrivljene linije i pretvaraju ih u apstraktne zamišljene životinje.

Kreativnost u mojim rukama program je tehničke kulture i umjetnosti u kojima učenici kroz praktičan rad stječu tehničke kompetencije, logičko i kreativno mišljenje, prostornu orijentaciju i sposobnost inovativnog rješavanja problema. Poseban naglasak stavlja se na interdisciplinarno povezivanje s matematikom, fizikom, biologijom i umjetnošću te na održivo korištenje materijala.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj aktivnosti Kreativnost u mojim rukama koja povezuje tehničku kulturu i umjetnost je  razvijanje tehničkih kompetencija, kreativnog i logičkog razmišljanja, prostorne vizualizacije i fine motorike kod učenika kroz praktične radionice iz različitih područja tehničke kulture i umjetnosti.

Ishodi programa

Odabrao/la si ovaj program? Evo zanimljivih stvari koje ćeš usvojiti! 🙂
  • primjena različitih tehnika obrade i oblikovanja materijala te izrada složenih tehničkih i kreativnih projekata
  • planiranje, skiciranje i konstrukcija nacrta te njihova pretvorba u funkcionalne modele i uporabne predmete
  • analiza svojstva materijala, odabir prikladnih resursa i njihova primjena u skladu sa sigurnosnim i ekološkim principima
  • razvoj kreativnog i inovativnog razmišljanja kroz rješavanje problema, eksperimente i stvaranje originalnih rješenja
  • procjena vlastitog i tuđeg rada, korištenje samoprocjene i prezentacija tehničkih i estetskih aspekata projekata.
  • suradnja u timu, dijeljenje ideja te razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina
jesen 2025. god.planirani početak radionica
jednom tjedno (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Kreativnost u mojim rukama (šk.god. 2025./26.)

Modul 1: Izrada čašica i pjatića od gline 

Radionica razvija finu motoriku, preciznost i kreativnost kroz izradu uporabnih keramičkih predmeta, uz upoznavanje kemijskih i mehaničkih svojstava gline, tehnoloških procesa obrade te povezivanje tehničke kulture s umjetničkim izražajem.  

Modul 2: Izrada kućice od gline 

Radionica potiče prostornu vizualizaciju, finu motoriku i održivo razmišljanje kroz izradu cigli i modela kuće od gline, uz povezivanje tehničke kulture s osnovnim građevinskim principima.  

Modul 3: Kućica za ptice od drva 

Radionica razvija tehničke vještine, preciznost i sigurnost pri radu s drvom kroz izradu funkcionalnog ekološkog predmeta, povezujući tehničku kulturu s biologijom i zaštitom okoliša.

Modul 4: Ukrasne pločice i reljefi od gline 

Radionica potiče kreativnost, finu motoriku i prostornu vizualizaciju kroz izradu dekorativnog mozaika od keramičkih pločica, povezujući tehničku kulturu s građevinom i poviješću umjetnosti.

Modul 5: Izrada viseće vaze – kombinacija gline, drva i konopa 

Radionica razvija finu motoriku, kreativnost i prostornu vizualizaciju kroz oblikovanje dekorativnog i funkcionalnog predmeta od gline, drveta i konopa, povezujući tehničku kulturu s dizajnom i prirodnim materijalima.

Modul 6: Maketa „Moja soba“

Učenici planiraju i izrađuju maketu vlastite sobe prema skici koristeći različite materijale poput kartona, drveta, plastike i tkanina. Radom razvijaju prostornu orijentaciju, kreativnost, preciznost i vizualizaciju prostora te povezuju tehničku kulturu s geometrijom i dizajnom interijera.

Modul 7: Izrada keramičkog i drvenog sata

Učenici izrađuju sat od gline i sat od drva te ih povezuju s mehanizmom, pri čemu uspoređuju mehanička i fizikalna svojstva materijala. Radionica potiče finu motoriku, preciznost i tehničko razmišljanje, a povezuje se s umjetnošću i tehničkom kulturom.

Modul 8: Izrada božićnih patuljaka i gnomova

Učenici oblikuju figurice koristeći geometrijske oblike (stožac, konus) i različite materijale poput gline, papira i tkanina. Radionica povezuje matematiku, likovnu umjetnost i sezonske motive te razvija prostornu vizualizaciju, kreativnost i timsku suradnju.

Modul 9: Stalak za olovke / uporabni predmeti od drva

Učenici režu, bruse i spajaju drvene elemente kako bi izradili stalak za olovke ili druge uporabne predmete. Radom povezuju funkcionalnost i estetiku, razvijaju preciznost, motoričke vještine i kreativni pristup dizajnu uporabnih predmeta.

Modul 10: Drvene tačke – ukras za cvijeće

Učenici izrađuju male drvene tačke kao ukrasne predmete, mjere, režu i spajaju dijelove te ih boje i dekoriraju. Radionica potiče preciznost, kreativno izražavanje i prostornu vizualizaciju, a povezuje tehničku kulturu s uređenjem prostora i okoliša.

Modul 11: Uporabni predmeti od epoxy smole

Učenici uče miješati i lijevati epoxy smolu u silikonske kalupe te dodavati pigmente, šljokice i prirodne materijale kako bi izradili dekorativne i uporabne predmete poput privjesaka i podmetača. Naglasak je na sigurnosti, preciznosti i kreativnosti, a radionica povezuje tehničku kulturu s dizajnom i umjetnošću.

Modul 12: Izrada drvenih mostova – konstrukcija i uređenje okoliša

Učenici planiraju i izrađuju male drvene mostove u timovima, spajajući elemente čavlićima, vijcima ili ljepilom te ih ukrašavaju i uklapaju u okoliš. Radionica povezuje tehničku kulturu s fizikom, geometrijom i građevinarstvom, razvija prostornu vizualizaciju, preciznost i suradnički rad.

Modul 13: Završni radovi i priprema izložbe

Učenici dovršavaju započete projekte, usavršavaju odabrane radove te planiraju i oblikuju izložbeni prostor s panoima, natpisima i dekorativnim elementima. Radionica razvija osjećaj za estetiku, prezentacijske vještine, refleksiju o postignućima i ponos na vlastiti rad kroz zajedničku pripremu završne izložbe.

Explore the world of languages je program razvoja jezičnih vještina kroz integrirani višejezični pristup (engleski, francuski, njemački i talijanski). Učenici istodobno razvijaju slušanje, čitanje, pisanje i govorenje na različitim jezicima kroz dinamične radionice i igre, što doprinosi njihovoj komunikacijskoj sigurnosti i kulturnoj kompetenciji.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj izvanškolskog programa razvoja jezičnih vještina je poticati kod učenika ljubav prema jezičnosti što je temelj jezičnog razvoja jer time učenik preuzima odgovornost prema svom jezičnom razvoju koje je cjeloživotno i trajno.

Ishodi programa

Ako ti učenje novog jezika nije nepozanica, onda je ovo program za tebe! 🙂 Malo učenja i puno zabave, a evo ono što ćemo ti mi omogućiti:
  • primjena znanja stranih jezika izvan školskog gradiva i njihovo povezivanje s osobnim iskustvom, svakodnevicom i drugim područjima učenja
  • govorno i pisano izražavanje u zadanom kontekstu te razvoj komunikacije primjenjive u stvarnom životu učenika
  • priprema scenarija i izrada video izlaganja, koristeći strane jezike u kreativnom i funkcionalnom izražavanju
  • razvoj logičkog i kritičkog mišljenja, kreativnosti, ustrajnosti te vještine rješavanja problema
  • jačanje samopoštovanja, pozitivne slike o sebi i pozitivnog odnosa prema jezicima, kulturama i vlastitom napretku
  • suradnja s vršnjacima u planiranju i provedbi zadataka te razvoj suradničkih, komunikacijskih i prezentacijskih vještina
jesen 2025. god.planirani početak radionica
jednom tjedno (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Explore the world of languages (šk.god. 2025./26.)

Radionica 1: Moja svakodnevnica

Dijalog „Moj dan“; vođenje dnevnika Igre: Memory igra/Escape room „Moj dan“  

Radionica 2: Moja obitelj i prijatelji

Intervju „Moja obitelj“ Igre: Family puzzle; Guess who?

Radionica 3: Škola i učenje

Rasprava o omiljenom predmetu i školskim obvezama Igre: Kviz o školskim predmetima i izrazima. Natjecanje u rješavanju jezičnih zagonetki s pojmovima iz škole  

Radionica 4: Moj grad

Uloga turističkog vodiča; plakat o gradu Igre: Treasure hunt: učenici slijede upute na stranom jeziku i pronalaze skrivene kartice u  prostoru; City jigsaw: slaganje mape grada i imenovanje znamenitosti

Radionica 5: Hrana i običaji

“Kuharica na 4!” – kreiranje kuharice na četiri strana jezika/ Predstavljanje “Idealno jelo” Igre: Restaurant role-play game/Food quiz

Radionica 6: Slobodno vrijeme i interesi

Prezentacija hobija; anketa o interesima Igre: Find someone who… (bingo); Hobby charades – pantomima

Radionica 7: Priroda i okoliš

Projekt „Čuvajmo okoliš“; opis vremena Igre: Haiku izazov; Lov na pogreške

Radionica 8: Putovanja/Kultura

Planiranje izleta; predstavljanje turističke ponude Igre: Putovnica izazov; Kulturološke zagonetke

Radionica 9: Mediji i komunikacija

Pisanje bloga; razredna web stranica Igre: Tell me with Emoji; Blog izazov

Radionica 10: Lijepo i prihvatljivo ponašanje u različitim zemljama – Good manners

Modeliranje; građenje Igre: Role-play battle; Jezični detektiv

Kako se prijaviti?

Od 20. do 25. listopada 2025. godine u Centru izvrsnosti SDŽ održavaju se ogledne radionice na kojima možeš isprobati različite programe, otkriti što te zanima i u kojem se području želiš razvijati.

Broj mjesta je ograničen – zato nemoj čekati, prijavi se na vrijeme!
Novosti o ZVEK radionicama
Naši organizatori

Imaš dodatna pitanja?

Imaš pitanje ili trebaš više informacija? Pošalji nam poruku – rado ćemo ti pomoći!
Nazovi nas

+385 91 457 4574

RZC programi - ZVEK program

!
Program ZVEK – znanja i vještine za eksploziju kreativnosti program je Centra izvrsnosti SDŽ koji potiče cjelovit razvoj djece i mladih kroz umjetničke, tehničke i jezične aktivnosti. Namijenjen je djeci i mladima od 5. do 8. razreda osnovnih škola, s naglaskom na visokomotiviranu i potencijalno darovitu djecu.
ZVEK spaja umjetnost, tehniku i jezike u jedinstven obrazovni koncept koji razvija kreativno promišljanje, praktične vještine i međukulturnu osjetljivost te pruža djeci priliku da svoje ideje pretvore u konkretna djela.

Bez ZVEKa, nema efekta!

Pusti mašti na volju i njeguj svoj talent

Kratki opis ZVEK radionica

Istraži našu ponudu edukativnih radionica i odaberi onu koja odgovara tvojim interesima! 

Lupi bojama o stol je program likovne izvrsnosti u kojima učenici razvijaju vizualnu osjetljivost, kreativno izražavanje i osobni umjetnički stil. Radom u manjim grupama uče promišljati o procesu, analizirati vlastite i tuđe radove te razvijati samopouzdanje i prezentacijske vještine.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj programa likovne kulture je poticati kod učenika psiho-motorički i okulomotorni razvoj, estetičku osjetljivost i emocije, vizualnu znatiželju, otvorenost za stjecanje novih iskustava, osjetljivost na probleme i originalnost u njihovu rješavanju likovno tehničkim sredstvima.

Ishodi programa

Ako se odlučiš na sudjelovanje u ovome programu, čeka te pregršt zanimljivih stvari! :)
  • produbljenje znanja iz likovne kulture te povezivanje umjetnosti s osobnim iskustvom, svakodnevicom i drugim područjima učenja
  • korištenje likovnog jezika, simbola, metafora i odnosa slike i teksta za izražavanje ideja i jasnu komunikaciju poruke
  • analiza i usporedba likovnih radova, uočavanje prednosti i nedostataka
  • razvoj kreativnosti, logičkog i kritičkog mišljenje, ustrajnosti i sposobnosti rješavanja problema
  • razvoj pozitivnog odnosa prema likovnoj kulturi i umjetnosti te jačanje samopoštovanja i slike o sebi
  • razvoj suradničkih i socijalnih vještine, timski rad
jesen 2025. god.planirani početak radionica
jednom tjedno (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Lupi bojama o stol (šk.god. 2025./26.)

Radionica 1. Moja mašta slika svašta/Doživljaj svijeta 

promatranje umjetničkog djela, ono što vidiš i ono što doživiš, osmišljavanje priče proizašle gledanjem umjetničkog djela/ nastavljamo priču na engleskom jeziku, slikanje

Radionica 2. Reljefna čipka/ Hrvatski tradicijski motivi 

skiciranje ideje, prenošenje na foliju, utiskivanje udubljenih ploha sa prednje i stražnje strane pritiskom olovke na foliju

Radionica 3. Interpretacija pokreta – Ritmičko nizanje crta, ritam na plohi i ritam plohe/GK, TZK, Mat

Koreografija za pjesmu na sceni
skiciranje pokreta za glazbenu pjesmu, rezanje kolaža geometrijskim i slobodnim plohama, lijepljenje

Radionica 4. Čaša za koktel 

Oblik i funkcija/Oblikovanje uporabnog predmeta
Moj koktel – Osmišljavanje vlastitog koktela, ime koktela i sastojci kolaž tehnikom oblikovanje papira i kartona u prostoru, rezanje, savijanje, uvijanje, variranje, slaganje

Radionica 5. Čipkasta pahulja

Učimo gledati simetriju/Plošna pahulja/Prostorna pahulja
rezanje, urezivanje, variranje, slaganje ukrasnih elemenata čipke u cjelinu tehnikom kolaž i pozitiv negativ ploha ili oblikovanje prostorne čipke od bijelog ili kolaž papira 

Radionica 6. Plakat dobrodošlice u grad Split 

Oblik i funkcija/Oblik i boja u oblikovanju poruke
Učenici izrađuju plakat dobrodošlice koristeći fotografije, crtež i boju za oblikovanje poruke.

Radionica 7. Skulptura u javnom prostoru 

Gradim skulpturu za vanjski prostor parka
Učenici izrađuju skulpturu od ambalažnog materijala inspiriranu bajkom Ivica i Marica.

Radionica 8. Priča u slici/Pričaj mi priču 

Kontrasti boja (kontrast toplo-hladno, svjetlo-tamno)
Učenici osmišljavaju i vizualno pripovijedaju priču koristeći kontraste boja.

Radionica 9. Ritam u prostoru /Neobična kocka prostora

Učenici grade prostorne strukture od štapića inspirirane radom Jurja Dobrovića.

Radionica 10. Ritam u prostoru

Udubljeno ispupčena skulptura u dječjem parku
Učenici modeliraju skulpture u glini inspirirane djelom Jeana Arpa.

Radionica 11. Koloristička perspektiva/prostorni planovi/dinamika boje

Učenici istražuju prostor na fotografiji i stvaraju pejzaž u boji.

Radionica 12. Vlastiti ornament/ Tradicija u novom ruhu-Ritam plohe

Učenici izrađuju vlastiti ornament tehnikom linoreza i otiskivanja.

Radionica 13. Reinterpretacija i redefinicija umjetničkog djela

Učenici reinterpretiraju umjetničko djelo kombinacijom kolaža i stop-motion tehnike.

Radionica 14. Apstraktna slika/Isprepletena i zakrivljena linija/Zamišljena životinja

Učenici crtaju zakrivljene linije i pretvaraju ih u apstraktne zamišljene životinje.

Kreativnost u mojim rukama program je tehničke kulture i umjetnosti u kojima učenici kroz praktičan rad stječu tehničke kompetencije, logičko i kreativno mišljenje, prostornu orijentaciju i sposobnost inovativnog rješavanja problema. Poseban naglasak stavlja se na interdisciplinarno povezivanje s matematikom, fizikom, biologijom i umjetnošću te na održivo korištenje materijala.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj aktivnosti Kreativnost u mojim rukama koja povezuje tehničku kulturu i umjetnost je  razvijanje tehničkih kompetencija, kreativnog i logičkog razmišljanja, prostorne vizualizacije i fine motorike kod učenika kroz praktične radionice iz različitih područja tehničke kulture i umjetnosti.

Ishodi programa

Odabrao/la si ovaj program? Evo zanimljivih stvari koje ćeš usvojiti! :)
  • primjena različitih tehnika obrade i oblikovanja materijala te izrada složenih tehničkih i kreativnih projekata
  • planiranje, skiciranje i konstrukcija nacrta te njihova pretvorba u funkcionalne modele i uporabne predmete
  • analiza svojstva materijala, odabir prikladnih resursa i njihova primjena u skladu sa sigurnosnim i ekološkim principima
  • razvoj kreativnog i inovativnog razmišljanja kroz rješavanje problema, eksperimente i stvaranje originalnih rješenja
  • procjena vlastitog i tuđeg rada, korištenje samoprocjene i prezentacija tehničkih i estetskih aspekata projekata.
  • suradnja u timu, dijeljenje ideja te razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina
jesen 2025. god.planirani početak radionica
jednom tjedno (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Kreativnost u mojim rukama (šk.god. 2025./26.)

Modul 1: Izrada čašica i pjatića od gline 

Radionica razvija finu motoriku, preciznost i kreativnost kroz izradu uporabnih keramičkih predmeta, uz upoznavanje kemijskih i mehaničkih svojstava gline, tehnoloških procesa obrade te povezivanje tehničke kulture s umjetničkim izražajem.  

Modul 2: Izrada kućice od gline 

Radionica potiče prostornu vizualizaciju, finu motoriku i održivo razmišljanje kroz izradu cigli i modela kuće od gline, uz povezivanje tehničke kulture s osnovnim građevinskim principima.  

Modul 3: Kućica za ptice od drva 

Radionica razvija tehničke vještine, preciznost i sigurnost pri radu s drvom kroz izradu funkcionalnog ekološkog predmeta, povezujući tehničku kulturu s biologijom i zaštitom okoliša.

Modul 4: Ukrasne pločice i reljefi od gline 

Radionica potiče kreativnost, finu motoriku i prostornu vizualizaciju kroz izradu dekorativnog mozaika od keramičkih pločica, povezujući tehničku kulturu s građevinom i poviješću umjetnosti.

Modul 5: Izrada viseće vaze – kombinacija gline, drva i konopa 

Radionica razvija finu motoriku, kreativnost i prostornu vizualizaciju kroz oblikovanje dekorativnog i funkcionalnog predmeta od gline, drveta i konopa, povezujući tehničku kulturu s dizajnom i prirodnim materijalima.

Modul 6: Maketa „Moja soba“

Učenici planiraju i izrađuju maketu vlastite sobe prema skici koristeći različite materijale poput kartona, drveta, plastike i tkanina. Radom razvijaju prostornu orijentaciju, kreativnost, preciznost i vizualizaciju prostora te povezuju tehničku kulturu s geometrijom i dizajnom interijera.

Modul 7: Izrada keramičkog i drvenog sata

Učenici izrađuju sat od gline i sat od drva te ih povezuju s mehanizmom, pri čemu uspoređuju mehanička i fizikalna svojstva materijala. Radionica potiče finu motoriku, preciznost i tehničko razmišljanje, a povezuje se s umjetnošću i tehničkom kulturom.

Modul 8: Izrada božićnih patuljaka i gnomova

Učenici oblikuju figurice koristeći geometrijske oblike (stožac, konus) i različite materijale poput gline, papira i tkanina. Radionica povezuje matematiku, likovnu umjetnost i sezonske motive te razvija prostornu vizualizaciju, kreativnost i timsku suradnju.

Modul 9: Stalak za olovke / uporabni predmeti od drva

Učenici režu, bruse i spajaju drvene elemente kako bi izradili stalak za olovke ili druge uporabne predmete. Radom povezuju funkcionalnost i estetiku, razvijaju preciznost, motoričke vještine i kreativni pristup dizajnu uporabnih predmeta.

Modul 10: Drvene tačke – ukras za cvijeće

Učenici izrađuju male drvene tačke kao ukrasne predmete, mjere, režu i spajaju dijelove te ih boje i dekoriraju. Radionica potiče preciznost, kreativno izražavanje i prostornu vizualizaciju, a povezuje tehničku kulturu s uređenjem prostora i okoliša.

Modul 11: Uporabni predmeti od epoxy smole

Učenici uče miješati i lijevati epoxy smolu u silikonske kalupe te dodavati pigmente, šljokice i prirodne materijale kako bi izradili dekorativne i uporabne predmete poput privjesaka i podmetača. Naglasak je na sigurnosti, preciznosti i kreativnosti, a radionica povezuje tehničku kulturu s dizajnom i umjetnošću.

Modul 12: Izrada drvenih mostova – konstrukcija i uređenje okoliša

Učenici planiraju i izrađuju male drvene mostove u timovima, spajajući elemente čavlićima, vijcima ili ljepilom te ih ukrašavaju i uklapaju u okoliš. Radionica povezuje tehničku kulturu s fizikom, geometrijom i građevinarstvom, razvija prostornu vizualizaciju, preciznost i suradnički rad.

Modul 13: Završni radovi i priprema izložbe

Učenici dovršavaju započete projekte, usavršavaju odabrane radove te planiraju i oblikuju izložbeni prostor s panoima, natpisima i dekorativnim elementima. Radionica razvija osjećaj za estetiku, prezentacijske vještine, refleksiju o postignućima i ponos na vlastiti rad kroz zajedničku pripremu završne izložbe.

Explore the world of languages je program razvoja jezičnih vještina kroz integrirani višejezični pristup (engleski, francuski, njemački i talijanski). Učenici istodobno razvijaju slušanje, čitanje, pisanje i govorenje na različitim jezicima kroz dinamične radionice i igre, što doprinosi njihovoj komunikacijskoj sigurnosti i kulturnoj kompetenciji.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj izvanškolskog programa razvoja jezičnih vještina je poticati kod učenika ljubav prema jezičnosti što je temelj jezičnog razvoja jer time učenik preuzima odgovornost prema svom jezičnom razvoju koje je cjeloživotno i trajno.

Ishodi programa

Ako ti učenje novog jezika nije nepozanica, onda je ovo program za tebe! :) Malo učenja i puno zabave, a evo ono što ćemo ti mi omogućiti:
  • primjena znanja stranih jezika izvan školskog gradiva i njihovo povezivanje s osobnim iskustvom, svakodnevicom i drugim područjima učenja
  • govorno i pisano izražavanje u zadanom kontekstu te razvoj komunikacije primjenjive u stvarnom životu učenika
  • priprema scenarija i izrada video izlaganja, koristeći strane jezike u kreativnom i funkcionalnom izražavanju
  • razvoj logičkog i kritičkog mišljenja, kreativnosti, ustrajnosti te vještine rješavanja problema
  • jačanje samopoštovanja, pozitivne slike o sebi i pozitivnog odnosa prema jezicima, kulturama i vlastitom napretku
  • suradnja s vršnjacima u planiranju i provedbi zadataka te razvoj suradničkih, komunikacijskih i prezentacijskih vještina
jesen 2025. god.planirani početak radionica
jednom tjedno (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Explore the world of languages (šk.god. 2025./26.)

Radionica 1: Moja svakodnevnica

Dijalog „Moj dan“; vođenje dnevnika Igre: Memory igra/Escape room „Moj dan“  

Radionica 2: Moja obitelj i prijatelji

Intervju „Moja obitelj“ Igre: Family puzzle; Guess who?

Radionica 3: Škola i učenje

Rasprava o omiljenom predmetu i školskim obvezama Igre: Kviz o školskim predmetima i izrazima. Natjecanje u rješavanju jezičnih zagonetki s pojmovima iz škole  

Radionica 4: Moj grad

Uloga turističkog vodiča; plakat o gradu Igre: Treasure hunt: učenici slijede upute na stranom jeziku i pronalaze skrivene kartice u  prostoru; City jigsaw: slaganje mape grada i imenovanje znamenitosti

Radionica 5: Hrana i običaji

“Kuharica na 4!” – kreiranje kuharice na četiri strana jezika/ Predstavljanje “Idealno jelo” Igre: Restaurant role-play game/Food quiz

Radionica 6: Slobodno vrijeme i interesi

Prezentacija hobija; anketa o interesima Igre: Find someone who… (bingo); Hobby charades – pantomima

Radionica 7: Priroda i okoliš

Projekt „Čuvajmo okoliš“; opis vremena Igre: Haiku izazov; Lov na pogreške

Radionica 8: Putovanja/Kultura

Planiranje izleta; predstavljanje turističke ponude Igre: Putovnica izazov; Kulturološke zagonetke

Radionica 9: Mediji i komunikacija

Pisanje bloga; razredna web stranica Igre: Tell me with Emoji; Blog izazov

Radionica 10: Lijepo i prihvatljivo ponašanje u različitim zemljama – Good manners

Modeliranje; građenje Igre: Role-play battle; Jezični detektiv

Kako se prijaviti?

Od 20. do 25. listopada 2025. godine u Centru izvrsnosti SDŽ održavaju se ogledne radionice na kojima možeš isprobati različite programe, otkriti što te zanima i u kojem se području želiš razvijati.

Broj mjesta je ograničen – zato nemoj čekati, prijavi se na vrijeme!
Novosti o ZVEK radionicama
Naši organizatori

Imaš dodatna pitanja?

Imaš pitanje ili trebaš više informacija? Pošalji nam poruku – rado ćemo ti pomoći!
Nazovi nas

+385 91 457 4574

RZC programi - ZVEK program