Skip to content Skip to footer
Program ZVEK – znanja i vještine za eksploziju kreativnosti program je Centra izvrsnosti SDŽ koji potiče cjelovit razvoj djece i mladih kroz umjetničke, tehničke i jezične aktivnosti. Namijenjen je djeci i mladima od 5. do 8. razreda osnovnih škola, s naglaskom na visokomotiviranu i potencijalno darovitu djecu.
ZVEK spaja umjetnost, tehniku i jezike u jedinstven obrazovni koncept koji razvija kreativno promišljanje, praktične vještine i međukulturnu osjetljivost te pruža djeci priliku da svoje ideje pretvore u konkretna djela.

Bez ZVEKa, nema efekta!

Pusti mašti na volju i njeguj svoj talent

Kratki opis ZVEK radionica

Istraži našu ponudu edukativnih radionica i odaberi onu koja odgovara tvojim interesima! 

Lupi bojama o stol je program likovne izvrsnosti u kojima učenici razvijaju vizualnu osjetljivost, kreativno izražavanje i osobni umjetnički stil. Radom u manjim grupama uče promišljati o procesu, analizirati vlastite i tuđe radove te razvijati samopouzdanje i prezentacijske vještine.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj programa likovne kulture je poticati kod učenika psiho-motorički i okulomotorni razvoj, estetičku osjetljivost i emocije, vizualnu znatiželju, otvorenost za stjecanje novih iskustava, osjetljivost na probleme i originalnost u njihovu rješavanju likovno tehničkim sredstvima.

Ishodi programa

Ako se odlučiš na sudjelovanje u ovome programu, čeka te pregršt zanimljivih stvari! 🙂
  • produbljenje znanja iz likovne kulture te povezivanje umjetnosti s osobnim iskustvom, svakodnevicom i drugim područjima učenja
  • korištenje likovnog jezika, simbola, metafora i odnosa slike i teksta za izražavanje ideja i jasnu komunikaciju poruke
  • analiza i usporedba likovnih radova, uočavanje prednosti i nedostataka
  • razvoj kreativnosti, logičkog i kritičkog mišljenje, ustrajnosti i sposobnosti rješavanja problema
  • razvoj pozitivnog odnosa prema likovnoj kulturi i umjetnosti te jačanje samopoštovanja i slike o sebi
  • razvoj suradničkih i socijalnih vještine, timski rad
studeni 2025. - lipanj 2026.period provedbe radionica
jednom u 2 tjedna (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Lupi bojama o stol (šk.god. 2025./26.)

Radionica 1. Moja mašta slika svašta/Doživljaj svijeta 

promatranje umjetničkog djela, ono što vidiš i ono što doživiš, osmišljavanje priče proizašle gledanjem umjetničkog djela/ nastavljamo priču na engleskom jeziku, slikanje

Radionica 2. Reljefna čipka/ Hrvatski tradicijski motivi 

skiciranje ideje, prenošenje na foliju, utiskivanje udubljenih ploha sa prednje i stražnje strane pritiskom olovke na foliju

Radionica 3. Interpretacija pokreta – Ritmičko nizanje crta, ritam na plohi i ritam plohe/GK, TZK, Mat

Koreografija za pjesmu na sceni
skiciranje pokreta za glazbenu pjesmu, rezanje kolaža geometrijskim i slobodnim plohama, lijepljenje

Radionica 4. Čaša za koktel 

Oblik i funkcija/Oblikovanje uporabnog predmeta
Moj koktel – Osmišljavanje vlastitog koktela, ime koktela i sastojci kolaž tehnikom oblikovanje papira i kartona u prostoru, rezanje, savijanje, uvijanje, variranje, slaganje

Radionica 5. Čipkasta pahulja

Učimo gledati simetriju/Plošna pahulja/Prostorna pahulja
rezanje, urezivanje, variranje, slaganje ukrasnih elemenata čipke u cjelinu tehnikom kolaž i pozitiv negativ ploha ili oblikovanje prostorne čipke od bijelog ili kolaž papira 

Radionica 6. Plakat dobrodošlice u grad Split 

Oblik i funkcija/Oblik i boja u oblikovanju poruke
Učenici izrađuju plakat dobrodošlice koristeći fotografije, crtež i boju za oblikovanje poruke.

Radionica 7. Skulptura u javnom prostoru 

Gradim skulpturu za vanjski prostor parka
Učenici izrađuju skulpturu od ambalažnog materijala inspiriranu bajkom Ivica i Marica.

Radionica 8. Priča u slici/Pričaj mi priču 

Kontrasti boja (kontrast toplo-hladno, svjetlo-tamno)
Učenici osmišljavaju i vizualno pripovijedaju priču koristeći kontraste boja.

Radionica 9. Ritam u prostoru /Neobična kocka prostora

Učenici grade prostorne strukture od štapića inspirirane radom Jurja Dobrovića.

Radionica 10. Ritam u prostoru

Udubljeno ispupčena skulptura u dječjem parku
Učenici modeliraju skulpture u glini inspirirane djelom Jeana Arpa.

Radionica 11. Koloristička perspektiva/prostorni planovi/dinamika boje

Učenici istražuju prostor na fotografiji i stvaraju pejzaž u boji.

Radionica 12. Vlastiti ornament/ Tradicija u novom ruhu-Ritam plohe

Učenici izrađuju vlastiti ornament tehnikom linoreza i otiskivanja.

Radionica 13. Reinterpretacija i redefinicija umjetničkog djela

Učenici reinterpretiraju umjetničko djelo kombinacijom kolaža i stop-motion tehnike.

Radionica 14. Apstraktna slika/Isprepletena i zakrivljena linija/Zamišljena životinja

Učenici crtaju zakrivljene linije i pretvaraju ih u apstraktne zamišljene životinje.

Kreativnost u mojim rukama program je tehničke kulture i umjetnosti u kojima učenici kroz praktičan rad stječu tehničke kompetencije, logičko i kreativno mišljenje, prostornu orijentaciju i sposobnost inovativnog rješavanja problema. Poseban naglasak stavlja se na interdisciplinarno povezivanje s matematikom, fizikom, biologijom i umjetnošću te na održivo korištenje materijala.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj aktivnosti Kreativnost u mojim rukama koja povezuje tehničku kulturu i umjetnost je  razvijanje tehničkih kompetencija, kreativnog i logičkog razmišljanja, prostorne vizualizacije i fine motorike kod učenika kroz praktične radionice iz različitih područja tehničke kulture i umjetnosti.

Ishodi programa

Odabrao/la si ovaj program? Evo zanimljivih stvari koje ćeš usvojiti! 🙂
  • primjena različitih tehnika obrade i oblikovanja materijala te izrada složenih tehničkih i kreativnih projekata
  • planiranje, skiciranje i konstrukcija nacrta te njihova pretvorba u funkcionalne modele i uporabne predmete
  • analiza svojstva materijala, odabir prikladnih resursa i njihova primjena u skladu sa sigurnosnim i ekološkim principima
  • razvoj kreativnog i inovativnog razmišljanja kroz rješavanje problema, eksperimente i stvaranje originalnih rješenja
  • procjena vlastitog i tuđeg rada, korištenje samoprocjene i prezentacija tehničkih i estetskih aspekata projekata.
  • suradnja u timu, dijeljenje ideja te razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina
studeni 2025. - lipanj 2026.period provedbe radionica
jednom u 2 tjedna (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Kreativnost u mojim rukama (šk.god. 2025./26.)

Modul 1: Izrada čašica i pjatića od gline 

Radionica razvija finu motoriku, preciznost i kreativnost kroz izradu uporabnih keramičkih predmeta, uz upoznavanje kemijskih i mehaničkih svojstava gline, tehnoloških procesa obrade te povezivanje tehničke kulture s umjetničkim izražajem.  

Modul 2: Izrada kućice od gline 

Radionica potiče prostornu vizualizaciju, finu motoriku i održivo razmišljanje kroz izradu cigli i modela kuće od gline, uz povezivanje tehničke kulture s osnovnim građevinskim principima.  

Modul 3: Kućica za ptice od drva 

Radionica razvija tehničke vještine, preciznost i sigurnost pri radu s drvom kroz izradu funkcionalnog ekološkog predmeta, povezujući tehničku kulturu s biologijom i zaštitom okoliša.

Modul 4: Ukrasne pločice i reljefi od gline 

Radionica potiče kreativnost, finu motoriku i prostornu vizualizaciju kroz izradu dekorativnog mozaika od keramičkih pločica, povezujući tehničku kulturu s građevinom i poviješću umjetnosti.

Modul 5: Izrada viseće vaze – kombinacija gline, drva i konopa 

Radionica razvija finu motoriku, kreativnost i prostornu vizualizaciju kroz oblikovanje dekorativnog i funkcionalnog predmeta od gline, drveta i konopa, povezujući tehničku kulturu s dizajnom i prirodnim materijalima.

Modul 6: Maketa „Moja soba“

Učenici planiraju i izrađuju maketu vlastite sobe prema skici koristeći različite materijale poput kartona, drveta, plastike i tkanina. Radom razvijaju prostornu orijentaciju, kreativnost, preciznost i vizualizaciju prostora te povezuju tehničku kulturu s geometrijom i dizajnom interijera.

Modul 7: Izrada keramičkog i drvenog sata

Učenici izrađuju sat od gline i sat od drva te ih povezuju s mehanizmom, pri čemu uspoređuju mehanička i fizikalna svojstva materijala. Radionica potiče finu motoriku, preciznost i tehničko razmišljanje, a povezuje se s umjetnošću i tehničkom kulturom.

Modul 8: Izrada božićnih patuljaka i gnomova

Učenici oblikuju figurice koristeći geometrijske oblike (stožac, konus) i različite materijale poput gline, papira i tkanina. Radionica povezuje matematiku, likovnu umjetnost i sezonske motive te razvija prostornu vizualizaciju, kreativnost i timsku suradnju.

Modul 9: Stalak za olovke / uporabni predmeti od drva

Učenici režu, bruse i spajaju drvene elemente kako bi izradili stalak za olovke ili druge uporabne predmete. Radom povezuju funkcionalnost i estetiku, razvijaju preciznost, motoričke vještine i kreativni pristup dizajnu uporabnih predmeta.

Modul 10: Drvene tačke – ukras za cvijeće

Učenici izrađuju male drvene tačke kao ukrasne predmete, mjere, režu i spajaju dijelove te ih boje i dekoriraju. Radionica potiče preciznost, kreativno izražavanje i prostornu vizualizaciju, a povezuje tehničku kulturu s uređenjem prostora i okoliša.

Modul 11: Uporabni predmeti od epoxy smole

Učenici uče miješati i lijevati epoxy smolu u silikonske kalupe te dodavati pigmente, šljokice i prirodne materijale kako bi izradili dekorativne i uporabne predmete poput privjesaka i podmetača. Naglasak je na sigurnosti, preciznosti i kreativnosti, a radionica povezuje tehničku kulturu s dizajnom i umjetnošću.

Modul 12: Izrada drvenih mostova – konstrukcija i uređenje okoliša

Učenici planiraju i izrađuju male drvene mostove u timovima, spajajući elemente čavlićima, vijcima ili ljepilom te ih ukrašavaju i uklapaju u okoliš. Radionica povezuje tehničku kulturu s fizikom, geometrijom i građevinarstvom, razvija prostornu vizualizaciju, preciznost i suradnički rad.

Modul 13: Završni radovi i priprema izložbe

Učenici dovršavaju započete projekte, usavršavaju odabrane radove te planiraju i oblikuju izložbeni prostor s panoima, natpisima i dekorativnim elementima. Radionica razvija osjećaj za estetiku, prezentacijske vještine, refleksiju o postignućima i ponos na vlastiti rad kroz zajedničku pripremu završne izložbe.

Explore the world of languages je program razvoja jezičnih vještina kroz integrirani višejezični pristup (engleski, francuski, njemački i talijanski). Učenici istodobno razvijaju slušanje, čitanje, pisanje i govorenje na različitim jezicima kroz dinamične radionice i igre, što doprinosi njihovoj komunikacijskoj sigurnosti i kulturnoj kompetenciji.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj izvanškolskog programa razvoja jezičnih vještina je poticati kod učenika ljubav prema jezičnosti što je temelj jezičnog razvoja jer time učenik preuzima odgovornost prema svom jezičnom razvoju koje je cjeloživotno i trajno.

Ishodi programa

Ako ti učenje novog jezika nije nepozanica, onda je ovo program za tebe! 🙂 Malo učenja i puno zabave, a evo ono što ćemo ti mi omogućiti:
  • primjena znanja stranih jezika izvan školskog gradiva i njihovo povezivanje s osobnim iskustvom, svakodnevicom i drugim područjima učenja
  • govorno i pisano izražavanje u zadanom kontekstu te razvoj komunikacije primjenjive u stvarnom životu učenika
  • priprema scenarija i izrada video izlaganja, koristeći strane jezike u kreativnom i funkcionalnom izražavanju
  • razvoj logičkog i kritičkog mišljenja, kreativnosti, ustrajnosti te vještine rješavanja problema
  • jačanje samopoštovanja, pozitivne slike o sebi i pozitivnog odnosa prema jezicima, kulturama i vlastitom napretku
  • suradnja s vršnjacima u planiranju i provedbi zadataka te razvoj suradničkih, komunikacijskih i prezentacijskih vještina
studeni 2025. - lipanj 2026.period provedbe radionica
jednom u 2 tjedna (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Explore the world of languages (šk.god. 2025./26.)

Radionica 1: Moja svakodnevnica

Dijalog „Moj dan“; vođenje dnevnika Igre: Memory igra/Escape room „Moj dan“  

Radionica 2: Moja obitelj i prijatelji

Intervju „Moja obitelj“ Igre: Family puzzle; Guess who?

Radionica 3: Škola i učenje

Rasprava o omiljenom predmetu i školskim obvezama Igre: Kviz o školskim predmetima i izrazima. Natjecanje u rješavanju jezičnih zagonetki s pojmovima iz škole  

Radionica 4: Moj grad

Uloga turističkog vodiča; plakat o gradu Igre: Treasure hunt: učenici slijede upute na stranom jeziku i pronalaze skrivene kartice u  prostoru; City jigsaw: slaganje mape grada i imenovanje znamenitosti

Radionica 5: Hrana i običaji

“Kuharica na 4!” – kreiranje kuharice na četiri strana jezika/ Predstavljanje “Idealno jelo” Igre: Restaurant role-play game/Food quiz

Radionica 6: Slobodno vrijeme i interesi

Prezentacija hobija; anketa o interesima Igre: Find someone who… (bingo); Hobby charades – pantomima

Radionica 7: Priroda i okoliš

Projekt „Čuvajmo okoliš“; opis vremena Igre: Haiku izazov; Lov na pogreške

Radionica 8: Putovanja/Kultura

Planiranje izleta; predstavljanje turističke ponude Igre: Putovnica izazov; Kulturološke zagonetke

Radionica 9: Mediji i komunikacija

Pisanje bloga; razredna web stranica Igre: Tell me with Emoji; Blog izazov

Radionica 10: Lijepo i prihvatljivo ponašanje u različitim zemljama – Good manners

Modeliranje; građenje Igre: Role-play battle; Jezični detektiv

Kako se prijaviti?

Želite da vaše dijete provede vrijeme uz igru i učenje? Prijavite ga putem online obrasca!

Mjesta se brzo popunjavaju, zato požurite!

Najčešća pitanja i odgovori

Programi se odvijaju kao dvije radionice mjesečno. Za tekući mjesec uplaćujete do 15. u mjesecu, a upute za uplatu dobivate nakon popunjavanja prijavnog obrasca i formiranja grupa.

Dijete može prestati pohađati radionice u bilo kojem trenutku. Uvijek je moguće da mu se program ne svidi ili da više ne želi sudjelovati iz bilo kojeg razloga.

Roditelj je odgovoran za dolazak i odlazak svog djeteta. Procjena je roditelja je li dijete dovoljno samostalno za dolazak do mjesta održavanja radionica i povratak kući, ali provoditelji radionica odgovorni su za sudionike samo tijekom trajanja radionica.

Hoće. Ovaj tip programa upotpunjuje obrazovni status učenika te doprinosi sveukupnom učeničkom portfoliju. Stoga će svi sudionici po završetku programa dobiti Potvrdu o sudjelovanju s popisom radionica na kojima je sudjelovalo i ostvarenim ishodima programa: znanjima i vještinama kojima je dijete ovladalo kroz pohađanje radionica.

S obzirom na to da se za svaki termin osiguravaju provoditelji, materijali i sva ostala sredstva za provedbu radionica za određeni broj djece, uplaćeni iznos se ne vraća ukoliko je dijete izostalo s radionice, bez obzira na razlog izostanka.

Radovi djece nastali na radionicama bit će privremeno izloženi u prostorima Regionalnog znanstvenog centra Adriatic, Centra izvrsnosti SDŽ u svrhu promicanja važnosti jačanja kreativnosti, umjetničkog izražavanja, kritičkog razmišljanja, povezivanja nastavnog gradiva i primjene istog u zadanom kontekstu. Na svakoj narednoj radionici dijete može preuzeti svoj rad od prethodne radionice, ukoliko želi.

Trenutno su u ponudi dostupni samo programi na našim stranicama. U dogledno vrijeme planira se širenje istih programa na druge uzraste i/ili područja, o čemu će sve informacije biti dostupne na našim stranicama.

Novosti o ZVEK radionicama
Naši organizatori

Imaš dodatna pitanja?

Imaš pitanje ili trebaš više informacija? Pošalji nam poruku – rado ćemo ti pomoći!
Nazovi nas

+385 91 457 4574

RZC programi - ZVEK program

!
Program ZVEK – znanja i vještine za eksploziju kreativnosti program je Centra izvrsnosti SDŽ koji potiče cjelovit razvoj djece i mladih kroz umjetničke, tehničke i jezične aktivnosti. Namijenjen je djeci i mladima od 5. do 8. razreda osnovnih škola, s naglaskom na visokomotiviranu i potencijalno darovitu djecu.
ZVEK spaja umjetnost, tehniku i jezike u jedinstven obrazovni koncept koji razvija kreativno promišljanje, praktične vještine i međukulturnu osjetljivost te pruža djeci priliku da svoje ideje pretvore u konkretna djela.

Bez ZVEKa, nema efekta!

Pusti mašti na volju i njeguj svoj talent

Kratki opis ZVEK radionica

Istraži našu ponudu edukativnih radionica i odaberi onu koja odgovara tvojim interesima! 

Lupi bojama o stol je program likovne izvrsnosti u kojima učenici razvijaju vizualnu osjetljivost, kreativno izražavanje i osobni umjetnički stil. Radom u manjim grupama uče promišljati o procesu, analizirati vlastite i tuđe radove te razvijati samopouzdanje i prezentacijske vještine.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj programa likovne kulture je poticati kod učenika psiho-motorički i okulomotorni razvoj, estetičku osjetljivost i emocije, vizualnu znatiželju, otvorenost za stjecanje novih iskustava, osjetljivost na probleme i originalnost u njihovu rješavanju likovno tehničkim sredstvima.

Ishodi programa

Ako se odlučiš na sudjelovanje u ovome programu, čeka te pregršt zanimljivih stvari! :)
  • produbljenje znanja iz likovne kulture te povezivanje umjetnosti s osobnim iskustvom, svakodnevicom i drugim područjima učenja
  • korištenje likovnog jezika, simbola, metafora i odnosa slike i teksta za izražavanje ideja i jasnu komunikaciju poruke
  • analiza i usporedba likovnih radova, uočavanje prednosti i nedostataka
  • razvoj kreativnosti, logičkog i kritičkog mišljenje, ustrajnosti i sposobnosti rješavanja problema
  • razvoj pozitivnog odnosa prema likovnoj kulturi i umjetnosti te jačanje samopoštovanja i slike o sebi
  • razvoj suradničkih i socijalnih vještine, timski rad
studeni 2025. - lipanj 2026.period provedbe radionica
jednom u 2 tjedna (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Lupi bojama o stol (šk.god. 2025./26.)

Radionica 1. Moja mašta slika svašta/Doživljaj svijeta 

promatranje umjetničkog djela, ono što vidiš i ono što doživiš, osmišljavanje priče proizašle gledanjem umjetničkog djela/ nastavljamo priču na engleskom jeziku, slikanje

Radionica 2. Reljefna čipka/ Hrvatski tradicijski motivi 

skiciranje ideje, prenošenje na foliju, utiskivanje udubljenih ploha sa prednje i stražnje strane pritiskom olovke na foliju

Radionica 3. Interpretacija pokreta – Ritmičko nizanje crta, ritam na plohi i ritam plohe/GK, TZK, Mat

Koreografija za pjesmu na sceni
skiciranje pokreta za glazbenu pjesmu, rezanje kolaža geometrijskim i slobodnim plohama, lijepljenje

Radionica 4. Čaša za koktel 

Oblik i funkcija/Oblikovanje uporabnog predmeta
Moj koktel – Osmišljavanje vlastitog koktela, ime koktela i sastojci kolaž tehnikom oblikovanje papira i kartona u prostoru, rezanje, savijanje, uvijanje, variranje, slaganje

Radionica 5. Čipkasta pahulja

Učimo gledati simetriju/Plošna pahulja/Prostorna pahulja
rezanje, urezivanje, variranje, slaganje ukrasnih elemenata čipke u cjelinu tehnikom kolaž i pozitiv negativ ploha ili oblikovanje prostorne čipke od bijelog ili kolaž papira 

Radionica 6. Plakat dobrodošlice u grad Split 

Oblik i funkcija/Oblik i boja u oblikovanju poruke
Učenici izrađuju plakat dobrodošlice koristeći fotografije, crtež i boju za oblikovanje poruke.

Radionica 7. Skulptura u javnom prostoru 

Gradim skulpturu za vanjski prostor parka
Učenici izrađuju skulpturu od ambalažnog materijala inspiriranu bajkom Ivica i Marica.

Radionica 8. Priča u slici/Pričaj mi priču 

Kontrasti boja (kontrast toplo-hladno, svjetlo-tamno)
Učenici osmišljavaju i vizualno pripovijedaju priču koristeći kontraste boja.

Radionica 9. Ritam u prostoru /Neobična kocka prostora

Učenici grade prostorne strukture od štapića inspirirane radom Jurja Dobrovića.

Radionica 10. Ritam u prostoru

Udubljeno ispupčena skulptura u dječjem parku
Učenici modeliraju skulpture u glini inspirirane djelom Jeana Arpa.

Radionica 11. Koloristička perspektiva/prostorni planovi/dinamika boje

Učenici istražuju prostor na fotografiji i stvaraju pejzaž u boji.

Radionica 12. Vlastiti ornament/ Tradicija u novom ruhu-Ritam plohe

Učenici izrađuju vlastiti ornament tehnikom linoreza i otiskivanja.

Radionica 13. Reinterpretacija i redefinicija umjetničkog djela

Učenici reinterpretiraju umjetničko djelo kombinacijom kolaža i stop-motion tehnike.

Radionica 14. Apstraktna slika/Isprepletena i zakrivljena linija/Zamišljena životinja

Učenici crtaju zakrivljene linije i pretvaraju ih u apstraktne zamišljene životinje.

Kreativnost u mojim rukama program je tehničke kulture i umjetnosti u kojima učenici kroz praktičan rad stječu tehničke kompetencije, logičko i kreativno mišljenje, prostornu orijentaciju i sposobnost inovativnog rješavanja problema. Poseban naglasak stavlja se na interdisciplinarno povezivanje s matematikom, fizikom, biologijom i umjetnošću te na održivo korištenje materijala.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj aktivnosti Kreativnost u mojim rukama koja povezuje tehničku kulturu i umjetnost je  razvijanje tehničkih kompetencija, kreativnog i logičkog razmišljanja, prostorne vizualizacije i fine motorike kod učenika kroz praktične radionice iz različitih područja tehničke kulture i umjetnosti.

Ishodi programa

Odabrao/la si ovaj program? Evo zanimljivih stvari koje ćeš usvojiti! :)
  • primjena različitih tehnika obrade i oblikovanja materijala te izrada složenih tehničkih i kreativnih projekata
  • planiranje, skiciranje i konstrukcija nacrta te njihova pretvorba u funkcionalne modele i uporabne predmete
  • analiza svojstva materijala, odabir prikladnih resursa i njihova primjena u skladu sa sigurnosnim i ekološkim principima
  • razvoj kreativnog i inovativnog razmišljanja kroz rješavanje problema, eksperimente i stvaranje originalnih rješenja
  • procjena vlastitog i tuđeg rada, korištenje samoprocjene i prezentacija tehničkih i estetskih aspekata projekata.
  • suradnja u timu, dijeljenje ideja te razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina
studeni 2025. - lipanj 2026.period provedbe radionica
jednom u 2 tjedna (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Kreativnost u mojim rukama (šk.god. 2025./26.)

Modul 1: Izrada čašica i pjatića od gline 

Radionica razvija finu motoriku, preciznost i kreativnost kroz izradu uporabnih keramičkih predmeta, uz upoznavanje kemijskih i mehaničkih svojstava gline, tehnoloških procesa obrade te povezivanje tehničke kulture s umjetničkim izražajem.  

Modul 2: Izrada kućice od gline 

Radionica potiče prostornu vizualizaciju, finu motoriku i održivo razmišljanje kroz izradu cigli i modela kuće od gline, uz povezivanje tehničke kulture s osnovnim građevinskim principima.  

Modul 3: Kućica za ptice od drva 

Radionica razvija tehničke vještine, preciznost i sigurnost pri radu s drvom kroz izradu funkcionalnog ekološkog predmeta, povezujući tehničku kulturu s biologijom i zaštitom okoliša.

Modul 4: Ukrasne pločice i reljefi od gline 

Radionica potiče kreativnost, finu motoriku i prostornu vizualizaciju kroz izradu dekorativnog mozaika od keramičkih pločica, povezujući tehničku kulturu s građevinom i poviješću umjetnosti.

Modul 5: Izrada viseće vaze – kombinacija gline, drva i konopa 

Radionica razvija finu motoriku, kreativnost i prostornu vizualizaciju kroz oblikovanje dekorativnog i funkcionalnog predmeta od gline, drveta i konopa, povezujući tehničku kulturu s dizajnom i prirodnim materijalima.

Modul 6: Maketa „Moja soba“

Učenici planiraju i izrađuju maketu vlastite sobe prema skici koristeći različite materijale poput kartona, drveta, plastike i tkanina. Radom razvijaju prostornu orijentaciju, kreativnost, preciznost i vizualizaciju prostora te povezuju tehničku kulturu s geometrijom i dizajnom interijera.

Modul 7: Izrada keramičkog i drvenog sata

Učenici izrađuju sat od gline i sat od drva te ih povezuju s mehanizmom, pri čemu uspoređuju mehanička i fizikalna svojstva materijala. Radionica potiče finu motoriku, preciznost i tehničko razmišljanje, a povezuje se s umjetnošću i tehničkom kulturom.

Modul 8: Izrada božićnih patuljaka i gnomova

Učenici oblikuju figurice koristeći geometrijske oblike (stožac, konus) i različite materijale poput gline, papira i tkanina. Radionica povezuje matematiku, likovnu umjetnost i sezonske motive te razvija prostornu vizualizaciju, kreativnost i timsku suradnju.

Modul 9: Stalak za olovke / uporabni predmeti od drva

Učenici režu, bruse i spajaju drvene elemente kako bi izradili stalak za olovke ili druge uporabne predmete. Radom povezuju funkcionalnost i estetiku, razvijaju preciznost, motoričke vještine i kreativni pristup dizajnu uporabnih predmeta.

Modul 10: Drvene tačke – ukras za cvijeće

Učenici izrađuju male drvene tačke kao ukrasne predmete, mjere, režu i spajaju dijelove te ih boje i dekoriraju. Radionica potiče preciznost, kreativno izražavanje i prostornu vizualizaciju, a povezuje tehničku kulturu s uređenjem prostora i okoliša.

Modul 11: Uporabni predmeti od epoxy smole

Učenici uče miješati i lijevati epoxy smolu u silikonske kalupe te dodavati pigmente, šljokice i prirodne materijale kako bi izradili dekorativne i uporabne predmete poput privjesaka i podmetača. Naglasak je na sigurnosti, preciznosti i kreativnosti, a radionica povezuje tehničku kulturu s dizajnom i umjetnošću.

Modul 12: Izrada drvenih mostova – konstrukcija i uređenje okoliša

Učenici planiraju i izrađuju male drvene mostove u timovima, spajajući elemente čavlićima, vijcima ili ljepilom te ih ukrašavaju i uklapaju u okoliš. Radionica povezuje tehničku kulturu s fizikom, geometrijom i građevinarstvom, razvija prostornu vizualizaciju, preciznost i suradnički rad.

Modul 13: Završni radovi i priprema izložbe

Učenici dovršavaju započete projekte, usavršavaju odabrane radove te planiraju i oblikuju izložbeni prostor s panoima, natpisima i dekorativnim elementima. Radionica razvija osjećaj za estetiku, prezentacijske vještine, refleksiju o postignućima i ponos na vlastiti rad kroz zajedničku pripremu završne izložbe.

Explore the world of languages je program razvoja jezičnih vještina kroz integrirani višejezični pristup (engleski, francuski, njemački i talijanski). Učenici istodobno razvijaju slušanje, čitanje, pisanje i govorenje na različitim jezicima kroz dinamične radionice i igre, što doprinosi njihovoj komunikacijskoj sigurnosti i kulturnoj kompetenciji.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. 

Cilj izvanškolskog programa razvoja jezičnih vještina je poticati kod učenika ljubav prema jezičnosti što je temelj jezičnog razvoja jer time učenik preuzima odgovornost prema svom jezičnom razvoju koje je cjeloživotno i trajno.

Ishodi programa

Ako ti učenje novog jezika nije nepozanica, onda je ovo program za tebe! :) Malo učenja i puno zabave, a evo ono što ćemo ti mi omogućiti:
  • primjena znanja stranih jezika izvan školskog gradiva i njihovo povezivanje s osobnim iskustvom, svakodnevicom i drugim područjima učenja
  • govorno i pisano izražavanje u zadanom kontekstu te razvoj komunikacije primjenjive u stvarnom životu učenika
  • priprema scenarija i izrada video izlaganja, koristeći strane jezike u kreativnom i funkcionalnom izražavanju
  • razvoj logičkog i kritičkog mišljenja, kreativnosti, ustrajnosti te vještine rješavanja problema
  • jačanje samopoštovanja, pozitivne slike o sebi i pozitivnog odnosa prema jezicima, kulturama i vlastitom napretku
  • suradnja s vršnjacima u planiranju i provedbi zadataka te razvoj suradničkih, komunikacijskih i prezentacijskih vještina
studeni 2025. - lipanj 2026.period provedbe radionica
jednom u 2 tjedna (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Program Explore the world of languages (šk.god. 2025./26.)

Radionica 1: Moja svakodnevnica

Dijalog „Moj dan“; vođenje dnevnika Igre: Memory igra/Escape room „Moj dan“  

Radionica 2: Moja obitelj i prijatelji

Intervju „Moja obitelj“ Igre: Family puzzle; Guess who?

Radionica 3: Škola i učenje

Rasprava o omiljenom predmetu i školskim obvezama Igre: Kviz o školskim predmetima i izrazima. Natjecanje u rješavanju jezičnih zagonetki s pojmovima iz škole  

Radionica 4: Moj grad

Uloga turističkog vodiča; plakat o gradu Igre: Treasure hunt: učenici slijede upute na stranom jeziku i pronalaze skrivene kartice u  prostoru; City jigsaw: slaganje mape grada i imenovanje znamenitosti

Radionica 5: Hrana i običaji

“Kuharica na 4!” – kreiranje kuharice na četiri strana jezika/ Predstavljanje “Idealno jelo” Igre: Restaurant role-play game/Food quiz

Radionica 6: Slobodno vrijeme i interesi

Prezentacija hobija; anketa o interesima Igre: Find someone who… (bingo); Hobby charades – pantomima

Radionica 7: Priroda i okoliš

Projekt „Čuvajmo okoliš“; opis vremena Igre: Haiku izazov; Lov na pogreške

Radionica 8: Putovanja/Kultura

Planiranje izleta; predstavljanje turističke ponude Igre: Putovnica izazov; Kulturološke zagonetke

Radionica 9: Mediji i komunikacija

Pisanje bloga; razredna web stranica Igre: Tell me with Emoji; Blog izazov

Radionica 10: Lijepo i prihvatljivo ponašanje u različitim zemljama – Good manners

Modeliranje; građenje Igre: Role-play battle; Jezični detektiv

Kako se prijaviti?

Želite da vaše dijete provede vrijeme uz igru i učenje? Prijavite ga putem online obrasca!

Mjesta se brzo popunjavaju, zato požurite!

Najčešća pitanja i odgovori

Programi se odvijaju kao dvije radionice mjesečno. Za tekući mjesec uplaćujete do 15. u mjesecu, a upute za uplatu dobivate nakon popunjavanja prijavnog obrasca i formiranja grupa.

Dijete može prestati pohađati radionice u bilo kojem trenutku. Uvijek je moguće da mu se program ne svidi ili da više ne želi sudjelovati iz bilo kojeg razloga.

Roditelj je odgovoran za dolazak i odlazak svog djeteta. Procjena je roditelja je li dijete dovoljno samostalno za dolazak do mjesta održavanja radionica i povratak kući, ali provoditelji radionica odgovorni su za sudionike samo tijekom trajanja radionica.

Hoće. Ovaj tip programa upotpunjuje obrazovni status učenika te doprinosi sveukupnom učeničkom portfoliju. Stoga će svi sudionici po završetku programa dobiti Potvrdu o sudjelovanju s popisom radionica na kojima je sudjelovalo i ostvarenim ishodima programa: znanjima i vještinama kojima je dijete ovladalo kroz pohađanje radionica.

S obzirom na to da se za svaki termin osiguravaju provoditelji, materijali i sva ostala sredstva za provedbu radionica za određeni broj djece, uplaćeni iznos se ne vraća ukoliko je dijete izostalo s radionice, bez obzira na razlog izostanka.

Radovi djece nastali na radionicama bit će privremeno izloženi u prostorima Regionalnog znanstvenog centra Adriatic, Centra izvrsnosti SDŽ u svrhu promicanja važnosti jačanja kreativnosti, umjetničkog izražavanja, kritičkog razmišljanja, povezivanja nastavnog gradiva i primjene istog u zadanom kontekstu. Na svakoj narednoj radionici dijete može preuzeti svoj rad od prethodne radionice, ukoliko želi.

Trenutno su u ponudi dostupni samo programi na našim stranicama. U dogledno vrijeme planira se širenje istih programa na druge uzraste i/ili područja, o čemu će sve informacije biti dostupne na našim stranicama.

Novosti o ZVEK radionicama
Naši organizatori

Imaš dodatna pitanja?

Imaš pitanje ili trebaš više informacija? Pošalji nam poruku – rado ćemo ti pomoći!
Nazovi nas

+385 91 457 4574

RZC programi - ZVEK program