Skip to content Skip to footer
Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije s ponosom predstavlja program ZVRK, jedinstvenu inicijativu koja se fokusira na socio-emocionalnu podršku djeci i mladima s visokim potencijalima.
Kroz radionice djeca i mladi razvijat će socio-emocionalne vještine, učiti prepoznavati i izražavati emocije, graditi pozitivnu sliku o sebi, jačati otpornost, te poticati komunikacijske i prezentacijske vještine uz vršnjačku podršku i očuvanje mentalnog zdravlja.

Nema mira dok ZVRK bira!

Daroviti i visokomotivirani učenici često se susreću s izazovima poput perfekcionizma, idealizma, osjetljivosti na nepravdu, poteškoća u odnosima s vršnjacima ili straha od neuspjeha. Program ZVRK osmišljen je kako bi odgovorio upravo na te potrebe kroz tematske cikluse radionica koje razvijaju emocionalnu inteligenciju, komunikacijske i prezentacijske vještine, otpornost te zdrave životne navike.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. Svaki ciklus obuhvaća 8 radionica u trajanju od 90 minuta, a teme se nadovezuju i omogućuju kontinuirani rad na osobnom razvoju.
studeni 2025. - lipanj 2026.period provedbe radionica
jednom u 2 tjedna (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Ciljevi programa ZVRK

  • Poticanje socio-emocionalnog razvoja kroz osnaživanje jakih i razvoj slabih strana sudionika.
  • Pružanje prilike djeci i mladima kroz vršnjačku podršku i mentorski rad.
  • Razvijanje komunikacijskih, emocionalnih i socijalnih vještina te kompetencija upravljanja emocijama i stresom.
  • Promicanje očuvanja mentalnog zdravlja i prevencije poteškoća.
  • Nadograđivanje postojećeg sustava podrške darovitoj i visokomotiviranoj djeci i mladima.
Mali zvrk velikih mogućnosti!

Kratki opis ZVRK radionica

Istraži našu ponudu edukativnih radionica i odaberi onu koja odgovara tvojim interesima! 

Prvi tematski ciklus psihoedukativnih radionica za učenike 5./6. razreda

„Svašta mene muči, a mamu samo jer mi se ne uči.“
1. Što je frustracija i zašto je osjećamo
Frustraciju često prate emocije poput tuge, ljutnje i nezadovoljstva, a najčešće se javlja u situacijama kada osjetimo nepravdu.
2. Razočaranje u svakodnevnim situacijama
Razočaranje se može javiti u raznim situacijama, a važno je znati prepoznati i imenovati osjećaje koji se tada javljaju.
3. Male vs. velike frustracije
Male i velike frustracije možemo razlikovati po tome koliko nas nešto uznemirava, a kroz iskustvo učimo postavljati prioritete i birati prikladne reakcije.
4. Tehnike smirivanja
Smiriti se možemo kroz disanje, kratke pauze i tjelesnu aktivnost, a pomažu i male vježbe za opuštanje tijela i uma.
5. Greška kao prilika za učenje (strah od neuspjeha)
Na neuspjeh možemo gledati kao na lekciju, a primjere zato pronalazimo u školi, sportu i drugim životnim situacijama.
6. Razgovor kao podrška
Podršku dobivamo kada svoje osjećaje dijelimo s prijateljima, roditeljima ili učiteljima, a važno je i aktivno slušati jedni druge.
7. Normalno je ne uspjeti iz prvog pokušaja
Neuspjeh iz prvog pokušaja je dio procesa učenja – daje nam priliku da vidimo što možemo drugačije sljedeći put.
8. Kada tražiti pomoć
Treba potražiti pomoć kada sami ne možemo riješiti problem, a važno je znati kome se obratiti i kako to učiniti.

Prvi tematski ciklus psihotedukativnih radionica za učenike 7./8. razreda

„Svašta želim, mogu hoću, al od misli ne spavam noću“
1. Gdje u tijelu osjećam stres
Stres možemo prepoznati kroz tjelesne znakove, a umiriti ga tehnikama poput disanja, istezanja i kratkih pauza.
2. Granice – kako reći „ne“ i poštovati tuđe „ne“
Osobne granice pomažu nam zaštititi sebe i druge, a kroz igre uloga možemo vježbati asertivno izgovaranje „ne“.
3. Samopoštovanje i slika o sebi
Samopouzdanje i samopoštovanje nisu isto, a važno je naučiti prepoznati i razvijati vlastite snage.
4. Fiksni i otvoreni mindset
Otvoreni način razmišljanja znači vjerovati da se možemo mijenjati i učiti, a pogreške tada postaju prilika za rast.
5. Odnosi s vršnjacima – prijateljstva i sukobi
Zdravo prijateljstvo temelji se na povjerenju i podršci, a sukobe i nesporazume najbolje je rješavati mirnim razgovorom.
6. Timski rad – više možemo zajedno
U timu svaka uloga ima važnost, a to se najbolje vidi kroz male praktične zadatke u grupama.
7. Kako govorim – komunikacija koja gradi odnose
Dobre odnose gradimo aktivnim slušanjem i izražavanjem osjećaja, a važna je i neverbalna komunikacija poput pogleda, tona i gesta.
8. Jačanje otpornosti – kako se nositi s izazovima
Otpornost jačamo tako da povezujemo znanja o stresu, granicama, mindsetu i drugim vještinama koje smo usvojili.

Kako se prijaviti?

Želite da vaše dijete provede vrijeme uz igru i učenje? Prijavite ga putem online obrasca!

Mjesta se brzo popunjavaju, zato požurite!

Najčešća pitanja i odgovori

Programi se odvijaju kao dvije radionice mjesečno. Za tekući mjesec uplaćujete do 15. u mjesecu, a upute za uplatu dobivate nakon popunjavanja prijavnog obrasca i formiranja grupa.

Dijete može prestati pohađati radionice u bilo kojem trenutku. Uvijek je moguće da mu se program ne svidi ili da više ne želi sudjelovati iz bilo kojeg razloga.

Roditelj je odgovoran za dolazak i odlazak svog djeteta. Procjena je roditelja je li dijete dovoljno samostalno za dolazak do mjesta održavanja radionica i povratak kući, ali provoditelji radionica odgovorni su za sudionike samo tijekom trajanja radionica.

Hoće. Ovaj tip programa upotpunjuje obrazovni status učenika te doprinosi sveukupnom učeničkom portfoliju. Stoga će svi sudionici po završetku programa dobiti Potvrdu o sudjelovanju s popisom radionica na kojima je sudjelovalo i ostvarenim ishodima programa: znanjima i vještinama kojima je dijete ovladalo kroz pohađanje radionica.

S obzirom na to da se za svaki termin osiguravaju provoditelji, materijali i sva ostala sredstva za provedbu radionica za određeni broj djece, uplaćeni iznos se ne vraća ukoliko je dijete izostalo s radionice, bez obzira na razlog izostanka.

Radovi djece nastali na radionicama bit će privremeno izloženi u prostorima Regionalnog znanstvenog centra Adriatic, Centra izvrsnosti SDŽ u svrhu promicanja važnosti jačanja kreativnosti, umjetničkog izražavanja, kritičkog razmišljanja, povezivanja nastavnog gradiva i primjene istog u zadanom kontekstu. Na svakoj narednoj radionici dijete može preuzeti svoj rad od prethodne radionice, ukoliko želi.

Trenutno su u ponudi dostupni samo programi na našim stranicama. U dogledno vrijeme planira se širenje istih programa na druge uzraste i/ili područja, o čemu će sve informacije biti dostupne na našim stranicama.

Novosti o ZVRK radionicama
Naši organizatori

Imaš dodatna pitanja?

Imaš pitanje ili trebaš više informacija? Pošalji nam poruku – rado ćemo ti pomoći!
Nazovi nas

+385 91 457 4574

RZC programi - ZVRK program

!
Centar izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije s ponosom predstavlja program ZVRK, jedinstvenu inicijativu koja se fokusira na socio-emocionalnu podršku djeci i mladima s visokim potencijalima.
Kroz radionice djeca i mladi razvijat će socio-emocionalne vještine, učiti prepoznavati i izražavati emocije, graditi pozitivnu sliku o sebi, jačati otpornost, te poticati komunikacijske i prezentacijske vještine uz vršnjačku podršku i očuvanje mentalnog zdravlja.

Nema mira dok ZVRK bira!

Daroviti i visokomotivirani učenici često se susreću s izazovima poput perfekcionizma, idealizma, osjetljivosti na nepravdu, poteškoća u odnosima s vršnjacima ili straha od neuspjeha. Program ZVRK osmišljen je kako bi odgovorio upravo na te potrebe kroz tematske cikluse radionica koje razvijaju emocionalnu inteligenciju, komunikacijske i prezentacijske vještine, otpornost te zdrave životne navike.

Radionice su prilagođene različitim dobnim skupinama (od 5. do 8. razreda osnovne škole) i provode se u manjim grupama od 8 do 12 sudionika. Svaki ciklus obuhvaća 8 radionica u trajanju od 90 minuta, a teme se nadovezuju i omogućuju kontinuirani rad na osobnom razvoju.
studeni 2025. - lipanj 2026.period provedbe radionica
jednom u 2 tjedna (2 školska sata)održavanje radionica
potvrda o sudjelovanjupo završetku radionica

Ciljevi programa ZVRK

  • Poticanje socio-emocionalnog razvoja kroz osnaživanje jakih i razvoj slabih strana sudionika.
  • Pružanje prilike djeci i mladima kroz vršnjačku podršku i mentorski rad.
  • Razvijanje komunikacijskih, emocionalnih i socijalnih vještina te kompetencija upravljanja emocijama i stresom.
  • Promicanje očuvanja mentalnog zdravlja i prevencije poteškoća.
  • Nadograđivanje postojećeg sustava podrške darovitoj i visokomotiviranoj djeci i mladima.
Mali zvrk velikih mogućnosti!

Kratki opis ZVRK radionica

Istraži našu ponudu edukativnih radionica i odaberi onu koja odgovara tvojim interesima! 

Prvi tematski ciklus psihoedukativnih radionica za učenike 5./6. razreda

„Svašta mene muči, a mamu samo jer mi se ne uči.“
1. Što je frustracija i zašto je osjećamo
Frustraciju često prate emocije poput tuge, ljutnje i nezadovoljstva, a najčešće se javlja u situacijama kada osjetimo nepravdu.
2. Razočaranje u svakodnevnim situacijama
Razočaranje se može javiti u raznim situacijama, a važno je znati prepoznati i imenovati osjećaje koji se tada javljaju.
3. Male vs. velike frustracije
Male i velike frustracije možemo razlikovati po tome koliko nas nešto uznemirava, a kroz iskustvo učimo postavljati prioritete i birati prikladne reakcije.
4. Tehnike smirivanja
Smiriti se možemo kroz disanje, kratke pauze i tjelesnu aktivnost, a pomažu i male vježbe za opuštanje tijela i uma.
5. Greška kao prilika za učenje (strah od neuspjeha)
Na neuspjeh možemo gledati kao na lekciju, a primjere zato pronalazimo u školi, sportu i drugim životnim situacijama.
6. Razgovor kao podrška
Podršku dobivamo kada svoje osjećaje dijelimo s prijateljima, roditeljima ili učiteljima, a važno je i aktivno slušati jedni druge.
7. Normalno je ne uspjeti iz prvog pokušaja
Neuspjeh iz prvog pokušaja je dio procesa učenja – daje nam priliku da vidimo što možemo drugačije sljedeći put.
8. Kada tražiti pomoć
Treba potražiti pomoć kada sami ne možemo riješiti problem, a važno je znati kome se obratiti i kako to učiniti.

Prvi tematski ciklus psihotedukativnih radionica za učenike 7./8. razreda

„Svašta želim, mogu hoću, al od misli ne spavam noću“
1. Gdje u tijelu osjećam stres
Stres možemo prepoznati kroz tjelesne znakove, a umiriti ga tehnikama poput disanja, istezanja i kratkih pauza.
2. Granice – kako reći „ne“ i poštovati tuđe „ne“
Osobne granice pomažu nam zaštititi sebe i druge, a kroz igre uloga možemo vježbati asertivno izgovaranje „ne“.
3. Samopoštovanje i slika o sebi
Samopouzdanje i samopoštovanje nisu isto, a važno je naučiti prepoznati i razvijati vlastite snage.
4. Fiksni i otvoreni mindset
Otvoreni način razmišljanja znači vjerovati da se možemo mijenjati i učiti, a pogreške tada postaju prilika za rast.
5. Odnosi s vršnjacima – prijateljstva i sukobi
Zdravo prijateljstvo temelji se na povjerenju i podršci, a sukobe i nesporazume najbolje je rješavati mirnim razgovorom.
6. Timski rad – više možemo zajedno
U timu svaka uloga ima važnost, a to se najbolje vidi kroz male praktične zadatke u grupama.
7. Kako govorim – komunikacija koja gradi odnose
Dobre odnose gradimo aktivnim slušanjem i izražavanjem osjećaja, a važna je i neverbalna komunikacija poput pogleda, tona i gesta.
8. Jačanje otpornosti – kako se nositi s izazovima
Otpornost jačamo tako da povezujemo znanja o stresu, granicama, mindsetu i drugim vještinama koje smo usvojili.

Kako se prijaviti?

Želite da vaše dijete provede vrijeme uz igru i učenje? Prijavite ga putem online obrasca!

Mjesta se brzo popunjavaju, zato požurite!

Najčešća pitanja i odgovori

Programi se odvijaju kao dvije radionice mjesečno. Za tekući mjesec uplaćujete do 15. u mjesecu, a upute za uplatu dobivate nakon popunjavanja prijavnog obrasca i formiranja grupa.

Dijete može prestati pohađati radionice u bilo kojem trenutku. Uvijek je moguće da mu se program ne svidi ili da više ne želi sudjelovati iz bilo kojeg razloga.

Roditelj je odgovoran za dolazak i odlazak svog djeteta. Procjena je roditelja je li dijete dovoljno samostalno za dolazak do mjesta održavanja radionica i povratak kući, ali provoditelji radionica odgovorni su za sudionike samo tijekom trajanja radionica.

Hoće. Ovaj tip programa upotpunjuje obrazovni status učenika te doprinosi sveukupnom učeničkom portfoliju. Stoga će svi sudionici po završetku programa dobiti Potvrdu o sudjelovanju s popisom radionica na kojima je sudjelovalo i ostvarenim ishodima programa: znanjima i vještinama kojima je dijete ovladalo kroz pohađanje radionica.

S obzirom na to da se za svaki termin osiguravaju provoditelji, materijali i sva ostala sredstva za provedbu radionica za određeni broj djece, uplaćeni iznos se ne vraća ukoliko je dijete izostalo s radionice, bez obzira na razlog izostanka.

Radovi djece nastali na radionicama bit će privremeno izloženi u prostorima Regionalnog znanstvenog centra Adriatic, Centra izvrsnosti SDŽ u svrhu promicanja važnosti jačanja kreativnosti, umjetničkog izražavanja, kritičkog razmišljanja, povezivanja nastavnog gradiva i primjene istog u zadanom kontekstu. Na svakoj narednoj radionici dijete može preuzeti svoj rad od prethodne radionice, ukoliko želi.

Trenutno su u ponudi dostupni samo programi na našim stranicama. U dogledno vrijeme planira se širenje istih programa na druge uzraste i/ili područja, o čemu će sve informacije biti dostupne na našim stranicama.

Novosti o ZVRK radionicama
Naši organizatori

Imaš dodatna pitanja?

Imaš pitanje ili trebaš više informacija? Pošalji nam poruku – rado ćemo ti pomoći!
Nazovi nas

+385 91 457 4574

RZC programi - ZVRK program